Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014



Η καταπληκτική σειρά της Diana Gabaldon "ΣΑΣΕΝΑΧ" τώρα στη μικρή οθόνη!!
Έρχεται κοντά μας με την πρώτη σεζόν να ξεκινά με 16 επεισόδια.Τη σειρά έχει αναλάβει ο Ronald D. Moore .Τα γυρίσματα ξεκίνησαν το φθινόπωρο και η σειρά αναμένεται στις οθόνες μέσα στο 2014!




4 σχόλια:

  1. ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΕΚΔΟΤΑΡΕΣ ΠΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΚΔΟΣΟΥΝ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 3 ΜΠΟΥΚΑΚΙΑ .ΟΣΟ ΚΑΛΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΥΒΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΚΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΑΝΕΙ ΚΙΣΑΚΙΑ ΚΟΠΕΛΟΥΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω διαβάσει τα 4 βιβλία αν έχετε τα υπόλοιπα τρία παρακαλώ να μου τα στείλετε το 5 το 6 και το 7 βιβλία της σειράς Σασεναχ μεταφρασμένα στα Ελληνικά ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καληςπερα θα ήθελα να ρωτήσω εαν εχει κάποιος μεταφρασμένα τα βιβλια απο το 5 και μετα.. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εγω ψαχνω τα τελευταια βιβλια της σειρας στα ελληνικα αλα δεν εχω βρει κατι.παρακαλω οποιος γνωριζει αν υπαρχουν καπου σε μεταφραση ας το πει .τα εχω βρει μονο στα αγγλικα και απο μια μικρη αναγνωση της περιλιψης κατι καταλαβα αλλα το επιπεδο μου δεν ειναι σε σημειο αγγλοφωνου βιβλιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή