Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Ντίμιτρι μου... Ντιμίτρι μου...μου το 'κλεισες το σπίτι μου !

Στην Ακαδημία τούτη (όχι την γυμναστική ), λαμβάνουν χώρα πράματα και θάματα ! Γουέλ, από που να ξεκινήσω και πόσα να ταβανοκαρφώσω ??? Τα μπούκ τα απαντήσαμε , στην αρχή σε ένα εκδότη, ο οποίος , πά-πα-λα μας τελείωσε και άφτερ τα πήρε ο εκδοτικός με τα κιάλια τα νυχτερινά ! Στο θέμα μας , νάου ! Εκεί που λέτε , γίνεται μέγας τζερτζελές , οι μισοί είναι καλοί και οι άλλοι μισοί είναι κακοί ( καλά όχι ακριβώς οι μισοί) υπερβάλω και ολίγον , έτσι για σασπένς! Οι καλοί που λέτε , έχουν άλλους καλούς να τους φυλάνε , όταν οι πρώτοι κάνουν τα νανάκια τους όλη την μέρα, σαν δεν ντρέπονται οι τεμπελοχανάδες! Δεν τους φυλάνε απλά , δέρνουν κιόλας για πάρτη τους ! Οι καλοί που κάνουνε νανάκια ,όταν τους φυλάνε οι άλλοι καλοί , επειδή, στα σπίτια τους είχαν μεγάλα τζάκια , πιάνα και μάθαιναν και Γαλλικά ,  γίναν βουτυρομπεμπέδες τ'αγοράκια μαμούχαλα τα κοριτσάκια ! Τα κακομαθημένα μας λοιπόν , δεν τρώνε , ούτε πίνουν ότι να 'ναι , τσούυυυ , πάνε και παραφυλάνε στις κινητές μονάδες αιμοδοσίας , ή πλερώνουν εθελοντές αιμοδότες για να απολαμβάνουν το χυμό τους ! Υπάρχουν όμως και κάποιοι , που δεν τους χωνεύουν , πολύ κακοί, μπάτ, με τα ίδια γούστα στην ορεξούλα τους ! Με αυτούς του κακούς , πρέπει να κάνουν καράτε οι άλλοι καλοί, αυτοί που μένουν ξύπνιοι και φυλάνε τους κοιμισμένους !Ανάμεσα στους ξύπνιους καλούς και τους κοιμισμένους , είναι μερικά, αγοράκια και κοριτσάκια , που θα κάνουνε τακίμι μεταξύ τους , μπικόουζ , κάτι τους βρωμάει στην Ακαδημία και θέλουν να κάνουν γενική φασίνα ! Και όσο θα το κάνουν , θα κυνηγάνε και πεταλούδες ,μπικόουζ ,σε μερικούς , ένα μικρό φτερωτό ξανθομάλλικο , άτακτο αγοράκι , όπως παίζει με τη σφεντόνα του , τους πετάει πετριές κατακούτελα ! Και μετά οι καλοί , όλη την ώρα λένε , για τις μελισσούλες και κάνουν γούτσου-γούτσου ! Σύντομα γουέλ, τον άλλο μήνα, άι θίνκ , θα πάμε στις μεγάλες αίθουσες με τα πολλά καθίσματα, να ιδούμε , αν οι καλοί κάνουν τελικά γενική φασίνα , αν οι κακοί , τα καταφέρουν να μπούνε στην Ακαδημία και να τους διώξουν απο τα σπίτια τους με τα μεγάλα τζάκια , τα πιάνα και τα Γαλλικά και αν τα πετροχτυπημένα, συνεχίσουν να κυνηγάνε πεταλούδες , δυό-δυό ! Αυτά ! By : Τίτι Βάντα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου