Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Νηστικό αρκούδι, νάμπερ 2


 Πάνω που χορτάσανε επιτέλους, παντεσπάνι, μετά από τόση μεγάλη ταλαιπωρία, αγώνες λακίσματος, σε βαθμό τελικής πτώσεως, εφόσον μόνο ουάν , επιτρέπεται να λίβ και να πάει σπιτάκι του , με τα καλούδια εξασφαλισμένα, ο τρισάλθιος ηγέτης, της από πού να Πάμ' , αμέτι μου χαμέτι μου το έβαλε, να τα ταλαιπωρήσει εγκέν, τα πιτσουνάκια ! Λύσσαξε απ' το κακό του, που να τον φάνε οι αρκούδες, που έγραψαν τους κανόνες στα παλιά άρβυλα τους και τώρα φτού κακά κι' απ΄την αρχή ! Τους στέλνει μπιλιετάκι, με τελεσίγραφο ο άθλιος και απειλεί, ότι αν δεν κάμινκ μπάκ στην αρένα ( όχι την Ισπανική ) την άλλη την σιχαμένη, θα έχουνε κακά ξεμπερδέματα και τα πιτσουνάκια και οι αγαπημένοι τους ! Οπότε τι να κάνουν τα χρυσούλια μου ? Το φέρανε από δώ το φέρανε από ' κει , δε λέει να νηστικωθούν εγκέν, άσε που θα τους φάει η γκρίνια από το σόι , με βαριά χάρτ και με τα νεύρα τσατάλια, αποφασίσανε να ξεκινήσουν για άλλο ένα γύρο ( νό πιτόγυρο ) ,με 22 ακόμα ,ξενηστικωμένα λυσσασμένα αγοροκόριτσα ανάκατα !Η νάμπερ 2 ταινία, μπέτερ από την πρώτη, αν και μου κάθεται η πρωταγωνίστρια, ολίγον στο στομάχι, μπικόοουζ στο μπούκ, περιγράφεται πάνω κάτω με κοριτσάκι στα πρόθυρα νευρικής ανορεξίας ( είπαμε το σί τους παξιμάδι ) κάνουν από την φτώχια και την ασιτία.Ένι γουέι η ηθοποιός, που την ενσαρκώνει, διαθέται κάτι μαγουλάκια φράπα και ροδοκόκοκικνα, σαν διαφήμιση , χορτασμένης καταναλώτριας φάστ-φούντ! Σε γενικές αράδες, η υπέρ-παραγωγή είναι ρίτς, στις σκηνές μάχης, στα σκηνικά, στα ρουχαλάκια, στα αξεσουάρ , στις φωτό, εν' συντομία, έπεσε μένι ντόλαρς στην παραγωγή και το πιάσαμε ! Η ζαχαροκαραμελίτσα με τον πίτα ( ουδεμία σχέση με τυρόπιτα, σπανακόπιτα κ.τ.λ) τραβάνε μεγάλο ζόρι, μέχρι να καταφέρουν να ξανακερδίσουν , φτωχά πλήν τίμια ( λέμε τώρα, με τόσα αγοροκόριτσα ανάκατα, που πρέπει να στείλουν να μαζέψουν θυμαράκι ) τον άρτον τον επιούσιον ! By : Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου