Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Μπλάκ σουγιάς !

Τέλος , από αύριο αν με πετύχετε σε διασταύρωση , μεγάλης λεωφόρου, αγκαζέ με το φανάρι, αφήστε με πλίζζζζζ , να καθαρίσω το παρμπρίζ του τουτού σας, διαφορετικά , θα αναγκαστώ , να πιάσω μιά γωνίτσα,πάνω στο πεζοδρόμιο, μασώντας τσίχλα,περιστρέφοντας το μικροσκοπικό μπλάκ, λαμίζον τσαντάκι μου! Μα τι πάθετε χρυσά μου εκδοτικά σπιτάκια και κυκλοφορείτε τα μπούκ, σαν επιδρομή ακρίδων ? Και με ρωτάτατε μουά, που θα βρώ τόσα γιούρο ? Αναφωνώ και χταποδοχτυπιέμαι, διότι κάμινκ σούν το τρίτο μπουκάκι της σειράς , με τα μάτσο μανς, αγοράκια μου! Από τον εκδότη Θεό της Αιγύπτου, που του άρεσε να κυκλοφορεί με μάσκα τσακαλιού στην κεφαλή και το βίτσιο να κάνει τον τροχονόμο στα νεκροταφεία, μπρρρρρ...όξω και μακριά μας ! Στην αδελφότητα γουέλ του μπλάκ σουγιά, έχουμε δράματα και βάσανα πολλά ! Κάτι άσχημοι, άκαρδοι , ασπρουλιάρηδες, σκάνε από τη ζήλεια τους και το κακό τους ,που τα αγοράκια μου είναι έμορφα , σέξι κι' όποιος αντέξει , το βάλανε λοιπόν σκοπό, να μην αφήσουν λίθο για λίθο ορθό !Αλλά τα μαναράκια μου τα σέξι , δεν μασάνε , έχουν δυνάμεις και χάρες , τύφλα να ' χεί ο Ζούπερμαν , χώρια που τα αμόρε τους είναι, εκτός από μοντέλα, εξίσου χαρισματικές ! Εδώ να δείτε τι γίνεται , άμα αρχίσω δεν πρόκειται να σταματήσω, να σας μαρτυράω ,ούτε σε μιά βδομάδα, γι αυτό : όπεν τους οφθαλμούς σας και μόλις αντικρύστε το μπουκάκι , να περπατά αμέριμνο , απαγάγετε το , ατάκα κι επί τόπου ! Φεύγω νάου, να στήσω καραούλι ! By : Τίτι Βάντα

2 σχόλια: