Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Ω ναί, γούτσου-γούτσου τα τιγράκια μου ! Ένα μπούκ , φούλ παραμυθένια μαγεία, ρομάντικ, απαραίτητο συστατικό, ένα γουάιτ κι' ένα μπλάκ τιγράκι, μια γλυκούλα φιλόζωη κοπελιά και έτοιμη η σειρά βιβλίων, που ξεχωρίσαμε ! Ζούγκλα, άνευ Τάρζαν και Τζέιν , μπάτ με γρίφους, μιά κατάρα τρισκατάρατη, καλούς και κακούς να τρέχουν πέρα- δώθε, μία θεά με μένι-μένι χέρια, σύμμαχος ευτυχώς, των γούτσου-γούτσου και ο εκδοτικός με τα μεγάλα πόδια, το έκανε εγκέν το θαύμα του !Μοναδικό παράπονο, η ταχύτης χελώνας που εκδίδει τα μπούκ! Μπικόοουζ αν συνεχίσουν με τούτο το ρυθμό, σλόου-σλόου και τα ζά μου πιό σλόοου ακόμα, δε με βλέπω να προλαβαίνω να ολοκληρώσω τη σειρά, ή   πρεσβυωπία μου θα με προδώσει, ή το Αλτσχάιμερ θα με προλάβει, μπικόοουζ το ακούω, το τικ-τακ στη θύρα μου !By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου