Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Αι σαλάγατα τα πράιτα !


Απορώ, απορώ όμως με μεγάλη απορία, πως γίνεται και σε όσες λέσχες, μπλόγκ, ομάδες, σελίδες και ότι άλλο κυκλοφορεί στο διαδύκτιο, όλα μα όλαααααα τα μπούκ , να είναι υπέροχα, μαγευτικά, καταπληκτικά, κ.τ.λ. κ.τ.λ. Και οκ, θα μου πείτε, γούστα είναι αυτά ο καθένας για τους δικούς του λόγους το βρίσκει αρεστό ! Μπάτ! Μπάτ, η απορία μου είναι, γουάι η Σούλα, Βούλα, Τούλα, άνω και κάτω τούρλα, στην αυλή του εκάστοτε συγγραφέα το εκθειάζει και όταν σβήνουν οι προβολείς, αρπάζει το φτυαράκι κι'αρχίζει το θάψιμο ! Γουάι καλέ το κάνετε αυτούνο το κακό πράγμα ?Άστο χρυσό μου, δεν έχουν όλοι την ίδια πένα ,όπως δεν έχουν όλοι την ίδια φωνή ! Τι εννοεί ο ποιητής ?Το ίδιο μάνα μου είναι να ακούσεις το άνοιξε πέτρα για να μπώ από την Μαρνέλλα και το ίδιο είναι να το ακούσεις από την Φούρλα Σκυλίτση ?Οφκόρς και νό, άστο αγάπη μου , δεν χρειάζεται να μας πείσεις, έχουμε κι' εμείς κρίση μη μας την γυρνάς σε υστερική, βάλε τη γλωσίιτσα μέσα, μας πήρανε τα σκάγια και δεν κρατάμε και ομπρέλα !Αμ' σόρι μπάτ , στην πλειονότητα, των μπούκ που κυκλοφοράνε στην αγορά, αλλάζει πλέον μόνο το νέιμ του συγγραφέα και ο τίτλος! Η αντιγραφή της αντιγραφής ω, αντιγραφή !Και καλά, το δέχομαι ότι παρθενογένεση πλέον δεν υπάρχει, μία έχει αναφερθεί ιστορικά και τη γιορτάζουμε κάθε έτος 25 Δεκέμβρη,είμαι υποχρεωμένη όμως να ανεχτώ, τους διάφορους εξπέρ, αντί- αντικειμενικούς, που σε σε όλα μα όλααααα τα μπούκ που προμοτάρουν, κοτσάρουν, δέκα-δέκα τα αστεράκια, κι' εγώ νομίζω ότι παρακολουθώ , βροχή από πεφταστέρια στο έναστρο ουρανό ?Μιά ματιά στη περιληψούλα, μπάκ στο οπισθόφυλλο και βουαλά : έτοιμο το πιάτο, το ξαναζεσταμένο κι άνοστο, μπικόοουζ δεν χρειάζεται να κάνεις και πολλά,αλλάζεις τα ονοματάκια, χρησιμοποιείς και δέκα -δεκαπέντε πάγιες πανομοιότυπες προτάσεις και το σερβίρεις με ολίγην γαρνιτούρα,για να δείχνει μπιούτιφουλ !Ένι γουέι, πλέον έχει μεγαλώσει η μύτη μου, Πινόκιο και άνω, για τέτοια όσφρηση μιλάμε,οπότε μυρίζομαι, από μακριά τη δυσοσμία ,έχω εκπαιδεύσει και  το αλάθητο ένστικτο μου,  να κρίνει το άτιμο , φάτσες, ράτσες και να πέφτει μέσα με μαθηματική ακρίβεια, φτού του μη μου το βασκάνω ! Αυτά φορ νάου! By: Τίτι Βάντα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου