Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Μήπως σας ενοχλούν οι φωνές στο κεφάλι μου ?

Γουέλ , εκτός από το αλάθητο ένστικτο μου ,έχω και τις φωνές κάτω από τη χαίτη μου , που με μαλώνουν συχνά ! Να είσαι καλό γκέρλ , μου λένε, ταπεινό, μετριόφρων , υπομονετικό και πάνω απ' όλα να σέβεσαι (όχι μόνο τους μεγαλύτερους ) , μπάτ όλους , συνανθρώπους ανεξαρτήτου χρώματος, θρησκείας,ιδεολογίας, ομάδας (όχι αίματος ), την άλλη με το τόπι και τους 22 ιδρωμένους , που λακάνε πάνω κάτω, μέχρι να καταφέρουν να πιάσουν το τόπι με τα δίχτυα τους ( μεταξύ μας ) μια δεν την χωνεύω καθόλου , αλλά προσπαθώ να μη το δείχνω , κουρέλεεεεες ! Να σέβομαι και να προστατεύω , τα δέντρα , τα λουλουδάκια , τη θάλασσα , τα ψαράκια , τα πουλάκια ,τα γατάκια , τα σκυλάκια , ότι γενικά ζει, περιβάλει και αναπνέει , στον πλανήτη μας , αν και δεν μας βλέπω για πολύ ακόμα, να μας φιλοξενεί ! Όμως πολλές φορές είναι δύσκολο, πολύ δύσκολο , αλήθεια σας λέω , όχι δεν μιλάω για τη φύση και το περιβάλλον της , για αυτή κάνω ότι μπορώ , δεν ανοίγω την μπαλκονόπορτα , να πετάξω τη σκουπιδοσακούλα κι όποιον πάρει ό χάρος , ούτε πετάω όταν ταξιδεύω με το τουτού μου , το σακουλάκι με τα πατατάκια, το μπουκαλάκι του νερού, το κουτάκι του αναψυκτικού , δεν αφήνω στην παραλία , τα πάμπερς του μπεμπέ , τις γόπες μου , το πλαστικό κυπελάκι του καφέ κ.τ.λ. Ανακυκλώνω τα οικιακά απορρίμματα, αδειάζοντας τα στον μπλε κάδο , προσπαθώ γενικά να κάνω ότι, μπορώ και περνάει απ' το χέρι μου ! Αλλά δεν μπορώ να σεβαστώ με τίποτις , τους ανθρώπους, που είναι εγωιστές , ψωροπερήφανοι ,καχύποπτοι , αλαζόνες , εκμεταλλευτές, αχάριστοι, ρουφιάνοι ,καλαμοκαβαλημένοι ,προκατειλημμένοι ,αριβίστες και ψωνάρες , αυτό κι αν με ενοχλεί ,δεν τους αντέχω , με διαολίζουν τρελά! Γι' αυτούς που έχουν την εντύπωση ότι η γη κάνει γύρω-γύρω όλοι, για πάρτη τους και μόνο, για αυτούς που δεν αντέχουν , να βλέπουν τον διπλανό τους , να προκόβει , να ανεβαίνει , να αναγνωρίζετε ! Με το ζόρι διάσημος δεν γίνεσαι, εκτός και αν καταγραφείς στα καλαμάρια της Ιστορίας, σαν τον Ιούδα , τον Νέρωνα, τον Χίτλερ !Οι φωνές στο κεφάλι μου , με μαλώνουν συχνά , αλλά δεν τις ακούω πάντα, γι αυτό σας λέω σε εσάς, που ασχολείστε με τη τέχνη των λέξεων, όσο πιο ψηλά, έχετε σκαρφαλώσει στο καλάμι σας, τόσο πιο δυνατό, θα είναι το βαβά από την πτώση ! By : Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου