Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Μπλού-μπλόντ νάμπερ 5 !

Επιτέλους αγαπητέ εκδότη, με τον υιό, μόνιμο κάτοικο στο Ψυχικό ! Στο τσάκ με πρόκαμες , λίγο ακόμα να το καθυστερούσατε και θα με μοιρολογούσαν μαυροφόρες ! Ήμουνα νιά και γέρασα κι' άσπρισαν τα μαλλιά μου ! Έλα μου όμως, που η αράδα των μπούκ , μου κάνει κλίκ !Έτσι καλιέργησα , στο έσω μου , την αρετή της υπομονής και δίνω τόπο στην οργή ! Το στόρι , έχει συστατικά, που πολύ με σιάχνουν ! Δολοπλοκίες, τρεχάματα πάνω -κάτω,σατανικούς οχθρούς, μεταμφιεσμένους σε φίλους φίδια, άλλοι πάνε κι' άλλοι έρχονται, πρετ α πορτέ, χλιδή, προξενιά με το έτσι θέλω θα την πάρεις, λάβ να πέφτεις στα πατώματα, εν' ολίγοις γίνεται χαμός στην αναηφόρα, διότι οι ήρωες τραβάνε μεγάλο ζόρι, μέχρι να δούνε φώς στην άκρη του τούνελ ! Υπομονή ολίγες μερούλες ακόμα και αριβάρει η αριστοκρατία ! By : Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου