Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014





Ντα-ντά θα σε κάνω ντα-ντά !
Μη με πρκαλείτε, τσού και ξαναμανά τσού !Δε θέλω να ασχοληθώ, χρυσό μου, με την ερωτική λογοτεχνία, θα μου ξεφύγει, καμιά κακιά κουβέντα και θα μας κοκκινήσουν τα ανήλικα !Άσε τα τις αναφορές, για πορνέισον περιεχομένο !Οτσέι, αφού επιμένετε κι' εγώ τραβάτε με και ας κλαίω, θα σιάξω δύο τρείς αράδες να σας κάνω το χατίρι !Γουέλ, μια φορά κι' ένα καιρό ήταν ένας κακός ανωμάλου τελείως και μάλλον γκάου ( οι φήμες το λένε, δεν το λέω μουά ) στο νινιό τύπος που τον φώναζαν οι κοπελούδες μεσιέ Ντε Σανταλέ ! Ο Σανταλέ λοιπόν είχε μέγα μανία με το .....μπίπ , όλη μέρα κι' όλη νύχτα, εκεί το νιονιό του στο κεχρί ! Έτρωγε ? Στο μπίπ το μυαλό του. Έσκαβε ? Στο μπίπ. Μπάνιο έκανε ?( για αυτό δεν παίρνω και όρκο ) μπικόοουζ στη χώρα του , με το σαπούνι, δεν ήταν και κολλητοί, κάθε Χριστού και Πάσχα και υπερβάλω κιόλας, πηγαίνανε για κάνα φρετουτσίνο, τόσο αγαπημένοι είσαντε !Ένι γουέι, στο μπίπ το μυαλό του !Αλλά το συγκεκριμένο μπίπ, δεν ήταν φτούνο που λέμε νορμαλέ. Τσούυυυυ, ήταν πολύ-πολύ ανωμαλέ !Δεν του έφτανε απλά να ..μπίπ, τσού  σας λέω ,ήθελε να ρίχνει και μπούφλες τουγκέδερ. Με το νιονιό του πίστευε, ότι πρεσβεύει, μια ακραία μορφή φρίντομ, ουί ακριβώς όπως σας τα λέω, μπικόοουζ δε γούσταρε το κατεστημένο, ούτε πίστευε σε θρησκευτικές και ηθικές αρχές !Και δεν τον έφτανε που τα πίστευε, ήταν και τόσο στιούπιτ, που τα έγραφε κιόλας! Τώρα αν τα έκανε really, όλα τούτα που σκεφτότανε και καλαμάριαζε, αυτό δεν είμαι σίγουρη 100% να σας το πώ ! Πρέπει να έκανε μπόλικα, όμως από δαύτα, μπικόουζ, παντρεύτηκε, έκανε και νινί, στόλιζε και το κούτελο της γυναικούλας του, με τις πορνέισον, με την κουνιάδα του, με την δούλα, με την κυρά,ότι του καθότανε, τέλος πάντων ! Αααααα, έκανε και πολλά πάρτυ με ουζάκι Πλωμάρι, χταποδάκι δεν ξέρω αν είχαν για μεζέ, κρέπες είναι το πιθανότερο ! Από τα πολλά πάρτυ γουέλ και το σαματά, κάποια στιγμή οι γείτονες, αναστατώθηκαν και τι πιο φύζικ να καλέσουν το εκατό? Τον μπαγλαρώσανε γουέλ, αλλά έπαιρνε και άδειες να λέμε και του στραβού το δίκιο !Μέσα όξω , μέσα όξω, του τραβήξανε και μία εξορία, έτσι για να έχει να λέει στα φιλαράκια του, όταν πίναν τα ουζάκια, συνέχισε τα πάρτυ και τα χαρτί και καλαμάρι και αφού νινιό δεν έβανε, είδαν κι' απόειδαν και στο τέλος τον πήγαν στο Δαφνί,για μένι- μένι τάιμ μέχρι που έφυγε για το λάστ ταξίδι του από το μάταιο τούτο κόσμο ! Δεν σας είπα ότι από το ονοματάκι του, χαρακτηρίζουμε μια τάση που έχουν κάποιοι κακοί ανθρώποι να ..μπίπ και να δέρνουν ! Να πούμε όμως, για να μη τον αδικούμε, Θεός συγχωρέσ'τον, τον Σανταλέ, ότι όλα τα παραπάνω, που έκανε, ίσως λέω ίσως να ήταν τα παιδικά απωθημένα του, απόρροια , της πολύ σκληρής και βάναυσης, σωφρονιστικής διαπαιδαγώγησης του ! Αυτά ! By : Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου