Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Εκδίκηση !

Σίγουρα θέλουν να μας εκδικηθούν, δεν εξηγείτε διαφορετικά τόση αναμονή, νυχτερίδες κι' αράχνες καλά μου έχουν κάνει φωλιά στα μαλλιά μου ! Η συνέχεια του πολύ καλού μπούκ με το αβαβάου παπάπου εξώφυλλο του πρώτου ( σίγουρα σαμποτάζ από ανταγωνιστή εκδότη ) λένε θα κυκλοφορεί στα πέριξ τέλος Φλεβάρη ! Τώρα μια όπισθεν την κρατάω, διότι από αναβολές, άλλο τίποτα , ούτε στρατιωτική θητεία λόγω σπουδών , για να δούμε τι θα δούμε εκδότη με τα ανθυγιεινά , αλμυρά τσιπς !!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου