Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014


Λένε, κάποιοι όνομα και μη χωριό, ότι δεν διαβάζουν Φανταστική Λογοτεχνία, σιγά τα Ωά,αναφωνούν και αραδιάζουν , επιχειρήματα για να το αιτιολογήσουν !Άσε μας κουκλίτσα-κουκλίτσε μου, μη χαλάς το σάλιο σου , κράτα το ,θα σου χρειαστεί για να καταπιείς το φαρμάκι σου!Δηλαδή μόνο το κοινωνικό, ιστορικό, ψυαχανεμιστικό, επιστημονικό, αυτογνωστικό κ.τ.λ. είναι λογοτεχνία προς ανάγνωση ?Θες να μας πείτε τώρα, ότι σαν νήπια, δεν σας βαβάζαν παραμύθια, ότι τους μύθους του Αισώπου δεν τους έχετε ακουστά, ότι η μυθολογία είναι πίτσα με μανιτάρια και πεπερόνι !Οκ, εμείς οι φάν της φανταστικής λογοτεχνίας, είμαστε καρούμπαλα, νο μπρομπλίμ μ' αυτό !Μας αρέσει να τρέχουμε σε Αγώνες πείνας με την ταχύτητα των Κάλεν, ζωσμένοι με Θανάσιμα εργαλεία, απ' την Ακαδημία των Θεών και με τους Φύλακες συμμάχους, να κυνηγάμε τα κακά Στριγκόι, που θέλουνε να πιάσουν την Νοέλια, να της πάρουν το λευκό ρόδο, για να βλέπουν Εφιάλτες, οι ξινοί και ψυχροί, χωρίς φαντασία άνθρωποι !Όσο υπάρχουμε εμείς, προμηθευτείτε ισοθερμικά καλτσάκια, σωβρακάκια και γαντάκια !
By : Τίτι Βάντα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου