Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

'Οταν ένα βιβλίο, μου αρέσει, μου φτιάχνει τη διάθεση! Είναι σαν να με πέταξες σε ένα εμπορικό κέντρο και να με αφήνεις να ξοδεύω, όσα γιούρο θέλω, να χρεώνω την πιστωτική και να  βρίσκω το τελευταίο ζευγάρι επόνυμων παπουτσιών, στο νούμερο μου και με έκπτωση 70% από πάνω ! Η σκέψη ότι θα σκάσει η Νίτσα από το κακό της που φοράει το ίδιο νούμερο και που χασομέρησε στον όροφο με τα καλλυντικά, με κάνει να χαμογελάω σατανικά ! Ένι γουέι, μου αρέσουν τα βιβλία, δεν τα κατηγοριοποιώ ποτέ, ούτε ταμπέλες τους βάζω ούτε τα ξεχωρίζω σε ανωτάτου ή κατωτάτου επιπέδου ! Και σιχαίνομαι τους δήθεν, με το υφάκι ακαδημαικού προφέσορα, που βάζουν ταμπέλες στον αναγνώστη και κρίνουν το "άι κιου" τους ως ραδικιού, αν δεν συμβαδίζει με το δικό τους "άι κιου" επιπέδου  Κούντερα και άνω ! Μ' αρέσει το ραδίκι, εκτός του ότι από κάτω κάθεται ένα πιτσιρίκι, δεν βρωμάει, δε θέλω να τη φάω και δεν χρειάζεται να πάω για βρούβες ! Οπότε οι δήθεν να φύγετε να πάτε αλλού παρακαλώ, δεν είναι για τα ευαίσθητα ματάκια σας οι αναρτήσεις μας και τα σχόλια μας εδώ μέσα, είναι για όσους , αρέσουν τα βιβλία, ανεξαρτήτου περιεχομένου,ύφους, είδους και θεματολογίας !!!!!!!! Μουά μια φορά σας προειδοποίησα, νίπτω τας χείρας μου και η ευθύνη, πλέον είναι αποκλειστικά δική σας !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου