Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Χαρακτηρίστηκε ώς πορνό της νοικοκυράς,σκουπίδι ,μπλά....μπλά....μπλά.... ότι το γυναικείο κοινό, εγκλωβισμένο σε γάμους, σχέσεις, μίας συντηρητικής κοινωνίας, «φτιάχνεται» από μια ιστορία που δεν χρησιμεύει ούτε για ψυχαγωγία, μπλά....μπλά....μπλά.....μπλά......ηλίθιες,ανέραστες,μπλά....μπλά....μπλά.... απροσάρμοστες, ανεγκέφαλες γυναικούλες !!!!!!! Εντάξει, ότι πείτε ιεραπόστολοι της ηθικής και της ανίας ! Εμένα ρέ φίλε μου άρεσε, έχετε μπρομπλίμ μ' αυτό ??? Ναι ρέ φίλε είμαι ανεγκέφαλη και μ' αρέσει, είμαι γυναικούλα-νοικοκοιρούλα μες την τρελή χαρά και την είδα αλλιώς, πού ο ήρωας δεν ήταν φλώρος, που έκανε στη κοπελιά ότι κάνανε και οι άντρες στις γυναίκες τους , μιά γενιά πρίν τη δική μας, δέρνανε, όχι για την ικανοποιήσουν στο στρώμα, δέρνανε, μπικόοουζ έκαψε το φαί, μπικόοουζ το έκανε λύσσα, μπικόοουζ η μάνα του το πετύχαινε το κοκκινιστό και η άχρηστη η γυναίκα του, που σκατά έμαθε να μαγειρεύει, δέρνανε μπικόοουζ, κλαίει το παιδί, μπικόουζ η τσάκιση στο παντελόνι δεν είναι ίση...μπικόουζ....μπικόουζ....μπικόυζ.....!!!!!!!! Και ευτυχώς δηλαδή που το διάβασα, γιατί αν είναι δυνατόν, τα παιδιά δεν τα φέρνει ο πελαργός ?????? Τσάμπα έψαχνα στο λάχανο, όταν έκοβα σαλάτα για τον πασά μου , να βρώ μπεμπέ ????? Καλά σοβαρά τώρα, κάνουν τέτοια ανήθικα πράγματα, δύο ενήλικες άνθρωποι , στην κρεβατοκάμαρα τους και ακόμα δεν τους μπαγλαρώσανε ???? Ούστ ρε απ' δώ, να τεθεί παρακαλώ σε ισχύ και ο παλιός νόμος για τη μοιχεία, να τους τρέχουν τσίτσιδους στο τμήμα και να τους πετάνε και γιαούρτια από πάνω,κατά προτίμηση αυτό που βοηθά στη σωστή λειτουργία του εντέρου, χρήσιμο θα τους φανεί ! Ρε θα πέσει φωτιά να μας κάψει, καλά κάνανε στο μεσαίωνα και άμα δεν τους άρεσε η φάτσα σου, το χρώμα των μαλλιών σου, το μάτι σου το μπιρμπιλωτό σε κάναν καλοψημένο, με σως και κρεμμυδάκια !!!!! Πάντως άμα βγάλει και τέταρτο βιβλίο, μουά θα το πάρω και θα το ρισκάρω,μπικόουζ δεν τρώγομαι με τίποτα !!!!!!!!!!
By : Τίτι Βάντα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου