Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Α-μπε-μπαμ-μπλόμ !

Φλεβάρης σημώνει και αναμένουμε , την κυκλοφορία του τρίτου και τελευταίου ,μπούκ της σειράς , από τη συγγραφέα , με βέρο ταπεραμέντο που νικά και τον γνωστό εκδότη , με τα μεγάλα πόδια και τη στρατιωτική αναβολή ! Στα δύο προηγούμενα, μπούκ της σειράς, γίνεται το έλα να δείς ! Έχουμε φατρίες, με διάφορα ταλέντα και χάρες, έχουμε διλήμματα : Απ' την Κική και την Κόκο πια να διαλέξω ? Έχουμε υπόγεια ανήλιαγα , στοές (τσού ορυχείων ), έχουμε πανούργους δόλιους συγκάτοικους, έχουμε μαθήματα καράτε κίντ, συμμαχίες, αντιπάθειες, γούτσου-γούτσου, ανταρσίες,επαναστάσεις, μπάμ-μπούμ, καλούς, κακούς κι' ανάποδους, απ' όλα έχει το πανέρι !Για το συγκεκριμένο μπούκ που αναμένουμε, πήρα μέγα πίκρα, όχι γιατί δεν το χωνεύω, τσού καμμία σχέση , αλλά διότι, κυκλοφορούν γκάου-γκάου ,σακουλενκαταδότες, ανάμεσα μας και ξεράσανε, χαρτί και καλαμάρι , το τέλος της ιστορίας ! Που να τους κυνηγάνε στον ύπνο τους, ο Φρέντυ Κρούγκερ, ο κίλερ με το πριόνι και ο Παρασκευής και δεκατρείς ! Μουά  θα το πάρω όμως, κρίμας κι' άδικο να μείνουν τα άλλα δύο μοναχούλικα, στο ράφι μου, άλλωστε είναι  πολύ σκληρό να χωρίζεις τα αδερφάκια ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου