Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Παρεξήγηση !

Απ' έξω πανούκλα κι' από μέσα κούκλα!Από τα χειρότερα εξώφυλλα, απορώ πραγματικά με τον αρτίστ -τσίνιους που το σκέφτηκε και τον εκδοτικό που δεν το σκέφτηκε. Το μπούκ πέρφεκτ, τυχαία συναντηθήκαμε , αλλά αποδείχτηκε η τυχερή μου μέρα! Τα μανάρια δύο , Σπαρτιάτης ημίθεος να λιώνεις στα πατώματα για μία του λέξη  μιά του ματιά, Αθηναίος στρατηγός να στέκεσαι σούζα στο πέρασμα του ! Σεφ, το μήλο της Έριδος στη γκλαμουράτη οικία του παρασημοφορημένου, πονόδοντος ομαδικός , που δεν περνάει με τίποτις, καταπληκτική περιγραφή της αρχαιότατης εποχής ! Κυλάει το στόρι σαν ύδωρ, αδικημένο τα μάλα το μπουκάκι μας , μπάτ εγώ είμαι εδώ να ανοίξω τους οφθαλμού σας ! Περιεχόμενο και, εξώφυλλο ασχέτου τελείως, είπαμε το ένα κούκλα το άλλο πανούκλα !
By : Τίτι Βάντα  

2 σχόλια: