Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Μιά ωραία πεταλούδα !

Είναι να μη δαγκώσεις τη λαμαρίνα, άπαξ και το κάνεις , κυλιέσαι στα πατώματα, κάνεις και την παρκετέζα, εδώ που τα λέμε, μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια ! Κι' όταν ο υπαίτιος , που σε κατάντησε Κουταλιανό, είναι μισός Άρχοντας , μισός δαίμονας , αλλά δεν θέλει να είναι (δαίμονας) , άχουτο μου, το μανάρι μου, έχεις έγνοια, πονόδοντο και ταραχή ! Άρχοντες γουέλ, μπικόουζ είναι και αρκετά τα σκασμένα τα δίμετρα, πολεμοχαρή παλικαράκια μου,αλλά δεν φταίνε αυτά, όχι τα γλυκούλια μου, νεαρά και αμούστακα αγόρια ήσαντε , με το πάθος και την ανεμελιά της νιότης και την κάνανε τη κουτουράδα τους !Και έπεσε κατάρα τρισκατάρατη απάνω στα κεφαλάκια τους , μάλλον μέσα στο στήθος μάρμαρο που διαθέτουν για να γίνω πιο σαφής ( όχι ότι με εννοείτε ) με τούτα που αραδιάζω , ένι γουέι , εφόσον υπήρχε χάσμα γενεών και ο αρχαίος γκόντ, γνωστός στα πέριξ δια την φιλοξενία του , τις γκομενοδουλειές του, αλλά και τα νευράκια του , που άστραφτε και βρόνταγε όταν τον πιάναν τα διαόλια του, μουλάρωσε που λέτε ο μπερμπάντης και τα καταδίκασε να πηγαίνουν δυο δυο κάτι σαν Χιώτες ένα πράγμα ! Τι το θελαν κι εκείνα τα σκασμένα , να πάνε και να ανοίξουν το κουτί ? Το κουτί ,αν και στην πραγματικότητα πιθάρι ήσαντε , το οποίο κατά λάθος κάποιος το μπερδεγουέι και το μετονόμασε ,οπότε έτσι μας το έμαθαν κι έτσι το λέμε , είχε μέσα φυλαγμένα τη σάρα και τη μάρα , όλα τα δεινά και τις ασθένειες , που μας ταλαιπωρούν και τα Χρυσούλα μου , που να το ξέρουν ότι θα γίνουν Λούηδες η σάρα και η μάρα ? Και δεν τους έφτανε η τρισκατάρα, έχουν κι' άλλο νταλκά στο κεφαλάκι τους ! Αραγμένα στο σπιτάκι τους με τα πενήντα και κάτι δωματιάκια του , την περιφραγμένη πέντε στρέμματα και άνω αυλίτσα τους,κοιτάνε ήσυχα κι' ωραία τη δουλίτσα τους , αλλά οι οχτροί τους δεν τους αφήνουν να αγιάσουν ! Εκεί το νιονιό τους να τους ξεκληρίσουν οι ακατονόμαστοι, ώστε να μη μείνει φύλλο και φτερό !Αλλά τα αντράκια μου δε μασάνε από τσαμπουκάδες, τώρα που μεγάλωσαν και έβαλαν μυαλό , ψάχνουν να βρούνε πρώτοι το κουτί , σιγά μη το αφήσουν στους λαλημένους !Χτυπήσανε και μερικά τατού σκέτη μούρλια να τα βλέπεις και να σε τρώνε τα δαχτυλάκια σου να τα χαϊδέψεις , μπιφόρ οφκόρς σφουγγαρίσεις και τα σάλια σου διότι ως γνωστό η καθαριότης είναι μισή αρχοντιά Είναι και μπακουράκια τα γλυκούλια μου , αλλά ντόντ γουόρι , αγάλι- αγάλι αριβάρει και το άλλο τους μισό (τυχερούλες)! 
 By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου