Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Ρωμαίο , γύρνα πίσω καλέ!!!!!!!!

Βρε θα τρίζουν τα οστά του ξακουστού Άγγλου βάρδου. Να μου το θυμηθείτε , ότι θα βρυκολιακιάσει και θα πάει να φάει και αυτήν που τόλμησε να βάλει το ονοματάκι , της πασίγνωστης άτυχης στον έρωτα ηρωίδας του , φίρμα στη λέσχη της και τον εκδότη που εισάγει άνθη από την Ολλανδία. Και πολύ καλά θα τους κάνει διότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να "καταπιείς" το περιεχόμενο του πιο άνοστου, μονότονου, , άρτσι μπούτσι και λουλά μπούκ του είδους !Τι ήταν αυτό που έπαθα η γυναίκα που μυαλό δεν βάνω ? Και πίστευα ότι δεν υπάρχει χειρότερο από το άλλο με τον προφέσορα και το πυρ το εξώτερον ! Τράτζικ λάθος μου σας λέω υπάρχουν και χειρότερα ! Για όνομα καλέ , επίτηδες το κάνετε ? Α...πα...πα , κι εσύ Κυρία μου τι το θέλεις και πιάνεις τον κοντυλοφόρο κι' αρχίζεις το μπλά....μπλά.....μπλά.....και ξανά μπλά.....μπλά....μπλά.....και μετά μπλά....μπλά...μπλά.....κάτσε στη σχολή σου να μάθεις τα του μεγάλου πανιού και μη μας μεταφέρεις ότι σας μαθαίνουν, σε ρωτήσαμε ? Άσε που στην ιστορία για να γίνει και καλά πιο πικάντικη, περιγράφονται οι τελευταίες μέρες απ' τα Σόδομα και Γόμορρα και ήρθε και έδεσε το σιροπάκι !Αααααααα Μοντέγο μη περιμένετε εδώ , μ' αυτά που είδε, έκανε καράβια και την κοπάνησε ! Κρίμα το επωνυματάκι σου , ουδεμία σχέση με την αυθεντική απόχρωση του ασπρόμαυρου που τόσο πολύ είναι στη μόδα τούτη την εποχή ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου