Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Πρίτςςςςς που θα πιαστώ στη παγίδα !


Μουά  γκουρμέ γεύμα δεν γίνομαι . Και να πεις ότι θα με «τρώνε» με τα μάτια, ένεκα ομορφάδας μου να το πάρω και πάνω μου  να  κυκλοφορώ με το  καθρεφτάκι  μου να με φτύνω μη με βασκαίνω !  Η συνέχεια του δεύτερου βιβλίου του αλλοδαπού ολίγον ωχροκίτρινου  κοντυλοφόρου, πηγαινοέρχεται  ήδη, από τον εκδότη   μεταξύ αιχμών  στα ράφια! Όσοι έχετε  γνώση του πρώτου , δεν χρειάζεται να σας μαρτυρήσω, ότι οι τύποι που δεν βγαίνουν στον ήλιο άνευ αντηλιακού , έχουν αδυναμία  στο ανθρώπινο φουά γκρά , το οποίο είναι σε μεγάλη  έλλειψη για αυτό  το εκτρέφουν για λίγους και εκλεκτούς , οι οποίοι λίγοι και εκλεκτοί σιγά μη τους το δώνουν ! Αλλά οι αντιλιακοεξαρτημένοι , δεν το βάνουν κάτω με τίποτις, λύσσα κακιά τους έχει πιάσει  άμα δεν χλαπακιάσουν και το τελευταίο απόθεμα , έλεος τι λαιμαργία είναι αυτή ! Για να δούμε θα καταφέρουν να κάνουν την γκλαμουράτη ,καρά κιτς δεξίωση τους σερβίροντας  δείπνο  με ολόφρεσκο  κυνήγι?  Τα δόκανα έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία ,αναμένουμε  να δούμε , πόσο σμάρτ είναι τα θηράματα , διότι τους τα 'επρηξαν τα συκώτια, αμάν πια !
By: Τίτι Βάντα

2 σχόλια:

  1. Υπομονή, αγαπητή μου , τι άλλο να κάνουμε ?Το πολύ έξυπνα δωσμένα, οικολογικό μήνυμα του βιβλίου με ενθουσίασε σφόδρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή