Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Για τα Βιβλία - δυστυχώς που έχω , κατά καιρούς επιλέξει, να αγοράσω, να χάσω το χρόνο μου και να τα διαβάσω, να κλαίωωωωωω με μαύρο τίαρ, τα μαί πρέσιους γιούρο μου, φταίω εγώ και μόνο! Μπικόοουζ , έχω την κακιά συνήθεια να αγνοώ το ένστικτό μου, το οποίο παρεμπιπτόντως,με τρομάζει ορισμένες φορές με το αλάθητο ταλέντο του,να μου ουρλιάζει : Μή....μή...μή.... άστο μή...μή...μή.....γύρνα την πλάτη σου μή...μή...μή....το ξεφυλίζεις κι' εγώ εκεί, στην κοσμάρα μου, να προσποιούμε ότι έπαθα  αιφνίδια κώφωση, οπότε στου κωφού την πόρτα, πάρ' την πόρτα και φύγε! Και το πήρα το μπούκ και θρονιάστηκα μες τη καλή χαρά, στον άνετο καναπέ μου και κλείνω απ' έξω απ' το μυαλό μου, όλες τις σκοτούρες, μπικόουζ θέλω να περάσω καλά, να ταξιδέψω,να γελάσω ή να κλάψω ανάλογα με το στόρι, να ψυχαγωγηθώ βρέ αδερφέ, αυτός δεν είναι και ο σκοπός, όταν καταθέτεις τα λεφτουδάκια σου σ' ένα βιβλίο ? Όχιιιιι δε θέλω ού, αν ήθελα παραπάνω μόρφωση, θα αγόραζα εγκυκλοπαίδεια, αν ήθελα εσωτερική αναζήτηση θα πήγαινα σε ψυχολόγο, κ.λ.π.  κ.λπ.! Και ξεκινάω την ανάγνωση και όσο γυρίζω τις σελίδες, αρχίζω και φορτώνω άσχημα, μπικόοουζ εδώ ανακαλύπτω απάτη! Γουάι ? Γουάι άλλα περίμενα και άλλα με βρήκαν ! Γουάι πουλάκι μου, η περίληψη του βιβλίου, δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το στόρι ? Τι με νοιάζει μουά για τον προφέσορα και την φοιτήτρια, που της το πάει λάου-λάου, δήθεν και καλά, να αποκτήσει αυτογνωσία και  να σκαρφαλώσει στην κορυφή, ενώ τα λένε όλα, εκτός από τη λέξη κλειδί ? Μπλά.....μπλά....μπλά....μπλά...την πάει την σπουδάστρια, μέχρι να ξεχάσει όχι τη λέξη μόνο , αλλά και τ' όνομα της ! Αμ' η άλλη η σπουδαγμένη ? Που αντέγραψε κανονικά και με το νόμο την αγαπημένη μου σειρά, με τα βαμπιράκια και μου έβαλε το φλώρο και τη κόρη του Ράμπο να κάνουν γούτσου-γούτσου και παρεξηγήθηκε κιόλας που δεν μας άρεσε! Ή η Λιουντμίλα, ω μάι ντίαρ,που βρήκε τα ημερολόγια του παππού,μου έβαλε και έναν αριβίστα γκάγκστερ, μία αγνή κορασίδα, καθώς πρέπει  αρχοντικής οικογενείας και έπαθα εγώ παράκρουση, για να διαβάζω, γουάι δε λειτούργησε σωστά το πολιτικό καθεστώς του παππού της !Όχι αγάπη μου, όταν πληρώνω, πληρώνω για να περάσω καλά, με τα λεφτά μου...... που λέει και η γνωστή, έκφραση, γαργαλώ και την κυρά μου !Άρα ??? Άρα , από τη στιγμή, που έχω στη κατοχή μου, ένα προιόν το οποίο δεν ανταποκρίθηκε, στη διαφήμιση του  έχω το δικαίωμα, να το σχολιάσω, να το κρίνω, να το κουτσομπολέψω, να το κάνω ότι θέλω, δικό μου είναι πλέον, μπικόοουζ μου το πούλησες, εσύ μάι ντίαρ συγγραφέα, οπότε μη στραβώνεις τη μουτσούνα σου, κάθε φορά που δεν σου αρέσει , η αρνητική κριτική και η κουκουβάγια, το δικό της μπεμπέ, βλέπει το ωραιότερο, αυτό δεν σημαίνει και ότι είναι! Αυτά πρός το παρόν, θα επανέλθω σούν, ναι, απειλή είναι !

By : Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου