Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Επίσημο ένδυμα, κόκκινο χαλί και μαλαματένια αγαλματάκια !

Απονομή 2014 άντε βρε και του χρόνου !!!!!!

Τα αποτελέσματα:

Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας: «12 Χρόνια Σκλάβος» (12 Years a Slave)


Όσκαρ Σκηνοθεσίας: Αλφόνσο Kουαρόν για το «Gravity»


Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου: Μάθιου Μακόναχι για το «Dallas Buyers Club»


Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου: Κέιτ Μπλάνσετ για το «Blue Jasmine» (Θλιμμένη Τζάσμιν)


Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου: Τζάρεντ Λέτο για το «Dallas Buyers Club»


Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου: Λουπίτα Νιόγκ'ο για το «12 Χρόνια Σκλάβος» (12 Years a Slave)



Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων: Frozen


Όσκαρ Τραγουδιού: "Let It Go" για την ταινία «Frozen»


Όσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου: Σπάικ Τζονζ για το «Her» (Δικός της)
Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου: Τζον Ρίντλεϊ για το «12 Χρόνια Σκλάβος» (12 Years a Slave)
Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας: «La Grande Bellezza» (The great beauty) από την Ιταλία
Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ: 20 Feet from Stardom
Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους: The Lady in Number 6: Music Saved My Life
Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους: Helium
Όσκαρ Μουσικής: Στίβεν Πράις για το «Gravity»
Όσκαρ Μοντάζ Ηχητικών Εφέ: Gravity
Όσκαρ Μίξης Ήχου (Όσκαρ ήχου): Gravity
Όσκαρ Φωτογραφίας: Εμανουέλ Λουμπέσκι για το «Gravity»
Όσκαρ Μακιγιάζ & Κομμώσεις: Αντρουίθα Λι και Ρόμπιν Μάθιους για το «Dallas Buyers Club»
Όσκαρ Σχεδιασμού Κοστουμιών: Κάθριν Μάρτιν για το «The Great Gatsby»
Όσκαρ Μοντάζ: Αλφόνσο Kουαρόν και Μαρκ Σάνγκερ για το «Gravity»
Όσκαρ Οπτικών Εφέ: Gravity
Όσκαρ Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης - Σκηνογραφίας: The Great Gatsby
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου