Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Στου κουφού τη πόρτα...... πάρε τη πόρτα και φύγε !!!!!!!!

Και μετά σου λέει ότι φταίει ο φονιάς !!!!!! Αμ΄δε φταίει αγάπη μου ο φονιάς, εγώ φταίω που σας σκάω τα ωραία και δυσεύρετα ευρουλάκια μου, που θέλω να στηρίζω τρομάρα σας , τον εκδοτικό και τους εργαζόμενους του ! Εγώ φταίω που επιλέγω να ενισχύω το παραδοσιακό μικρό βιβλιοπωλείο της πόλης μου για να αντέξει τη κρίση και να μη βάλει λουκέτο, θύμα της εποχής και της κρίσης που διανύουμε ! Αλλά εσείς δε σέβεστε τίποτα πλέον, ένα χάλι μαύρο έχετε καταντήσει , για να μη πω τη κακιά λέξη που χαρακτηρίζει την ιερόδουλη και το κάγκελο μαζί ! 5-5-2014 η κυκλοφορία του υποτίθεται κι' εγώ μες τη τρελή χαρά, το προ παραγγέλνω απ' το βιβλιοπωλείο της περιοχής μου, ευγενέστατη η κοπελιά με πληροφορεί ότι το πρόσθεσε στη παραγγελία της και θα το έχω το αργότερο μια μέρα άφτερ, οκ της λέω κανένα προμπλίμ , να περιμένω και δύο και τρεις μέρες, δε χάλασε κι ο κόσμος ! Καθημερινά μουά, ντρίννννννν στο μαγαζί, ήρθε ????Ρωτούσα η γυναίκα, Τσού,συγγνώμη αύριο μου απαντούσαν , οκ ξανά μανά εγώ θα ξαναπάρω, αμ΄δε καλά μου, όσο το είδατε εσείς άλλο τόσο το είδε και ο οφθαλμός μου, ο οποίος γύρισε ανάποδα, όταν μου είπε σήμερα η κοπελιά ότι : θα έρθει από την επόμενη εβδομάδα ! Και όχι δεν εξαγριώθηκα επειδή θα περιμένω λίγες μέρες (???) ακόμα, όχιιιιιιιι εξαγριώθηκα διότι μας δουλεύανε ψιλό γαζί, διότι επέμεναν ότι έχουν στείλει τα αντίτυπα και φταίει η μεταφορική, και δε φτάνει αυτό ανάγκασαν τον ιδιοκτήτη να τρέχει σαν το αεροπορικό βλήμα  50 χιλ. για να παραλάβει και καλά τη πολυπόθητη κούτα ( η οποία περιείχε όλη την ασχετίλα ) για να μας εξυπηρετήσει ο άνθρωπος και στο τέλος να βγει ασυνεπής ο χριστιανός ! Να σας ενημερώσω ότι έχει ανακαλυφθεί μια συσκευή που τη λένε τηλέφωνο και η οποία είναι πολύ ελαφριά και απλή στη χρήση της, απλά πιάνουμε το ακουστικό, καλούμε και ζητάμε συγγνώμη για τη καθυστέρηση και την άρτσι μπούτσι και λουλά κατάσταση που επικρατεί στην Βαβελοαποθήκη μας και που εκθέτουμε τους επαγγελματίες που σέβονται τους πελάτες του, διότι τον αναγνώστη-πελάτη τον έχετε συνδέσει, τακτική πολύ της μοδός τώρα τελευταία, από πολλούς εκδοτικούς, αλλά ο ιδιοκτήτης του μικρού βιβλιοπωλείου της γειτονιάς που παλεύει με νύχια και με δόντια να επιβιώσει, δε σας φταίει σε τίποτα , αν εσείς έχετε χάσει τα αβγά και τα πασχάλια !!!!!! Αυτά και εις άλλα με υγεία !!!!!!!!
By: Τίτι Βάντα !!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου