Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Η Παγίδα- Άντριου Φουκούντα !

Η τριλογία ολοκληρώθηκε,  και είμαι σε δίλημμα μεγάλο.  Τι να κάνω με τον Άντριου ??Από τη μία θέλω να τον πάρω τηλέφωνο και να του τα ψάλλω, απ' την άλλη όμως , έχει τόσο καλή πένα που μάλλον τελικά θα του στείλω σοκολατάκια, με λίγο καθαρτικό μέσα, όχι τίποτις άλλο έτσι για να τον εκδικηθώ ολίγον για τις τσιρίδες ( δε θα τον συγχωρήσω ποτέ για την εξέλιξη, στο δεύτερο ταξίδι με το τρένο) και τα νεύρα μου, που έκανε τσατάλια στη διάρκεια της ανάγνωσης ! Να αποκαλύψω κάτι δε μπορώ ( και αυτό με σκοτώνει) όπως γνωρίζεται πλέον, όμως το τέλος της ιστορίας είναι ανατρεπτικό και η αλήθεια είναι ότι κάτι είχα ψυλιαστεί. Εν' ολίγοις η τριλογία πέρα απ' τη δυνατή περιγραφή, το ευρηματικό στόρι και την αμείωτη αγωνία  που σε κρατάει σε όλη τη διάρκεια της ανάγνωσης, περνάει εξαιρετικά μηνύματα, άσχετο που σε κάποια σημεία θέλεις να στραγγαλίσεις το συγγραφέα !!!! Αναζητήστε το και απολαύστε το ύφος και το χάρισμα του Φουκούντα, να περνάει εικόνες και συναισθήματα , τόσο παραστατικά !!!!
By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου