Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Νέα Κλήρωση !!!!!!!

Η γυναίκα που ήξερε μόνο να αγαπάει - Μαρία Τζιρίτα ! Η κλήρωση ξεκινάει σήμερα 23-5 και φινίτο 30-5 !!!

Για να λάβετε μέρος στη κλήρωση ακολουθεί η γνωστή διαδικασία

λάικ στη σελίδα μας

https://www.facebook.com/vivliovasanisteite

Κάντε κι' ένα κόπο να γίνεται μέλη του μπλόγκ μας

http://xfiles21.blogspot.gr/


Για τα μέλη του μπλόγκ μας αρκεί κοινοποιήση , λάικ και σχόλιο κάτω απ' την ανάρτηση , καλή επιτυχία !


1 σχόλιο: