Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ - ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ !

Σημειώστε το τίτλο, ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον , αν είστε τυχεροί να πέσει ο οφθαλμός σας πάνω του , μη το σκεφτείτε δεύτερη φορά, πάρτε το καθίστε αναπαυτικά και ετοιμαστείτε για ένα ταξίδι περιπετειώδες, ρομαντικό,άκρως μαγευτικό ! Εεεεεεεε λοιπόν είστε πολύ τυχεροί, διότι επανακυκλοφορεί και μάλιστα με μπόνους έξτρα κεφάλαια , άσε που τα μανάρια έγιναν δυό και ίσως στο μέλλον διαβάσουμε την ιστορία του δεύτερου αδερφού !!!! Πάμε λοιπόν να ματαξαναθυμηθούμε το στόρι !! Εδώ η μέλλουσα νυφούλα μας, ετοιμάζεται μες τη καλή χαρά να ανεβεί τα σκαλιά του ναού της ενορίας της και να ενώσει τη ζωή της με τον μπερμπάντη μνηστήρα της (δε το ξέρει ακόμα) ότι ο μνηστήρ είναι μεγάλο ρεμάλι ,ξενοκοιμάται δεξιά κι' αριστερά , ψεύτης κατά συρροήν , τι να σας πω κελεπούρι σκέτο. Όπως λέει όμως και η γνωστή φράση : ο κερασφόρος το μαθαίνει τελευταίος ναι μεν, αλλά το μαθαίνει !Και εννοείτε, ότι του δίνει τα υποδήματα του στο χέρι, δείχνοντας του ταυτόχρονα και την έξοδο κινδύνου ! Η αδελφή της η οποία της έχει κάνει δώρο, ένα ταξίδι για το μήνα του μέλιτος σε μια χώρα της Βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής ταυτόχρονα ( κι' όμως γίνεται όταν η χώρα είναι διηπειρωτική) , τη παροτρύνει να πάει μόνη της 1ο) για να ξεσκάσει λιγουλάκι και να ξεχάσει το ρεμάλι τον πρώην και 2ο) λεφτά το ταξιδιωτικό γραφείο δεν επιστρέφει, είναι εποχές τώρα για πεταμένα γιούρο ??? Και αφού όλα είναι πληρωμένα και κανονισμένα, κομμάτια να γίνει , αποφασίζει να πάει ! Στο αεροδρόμιο όμως είναι κάτι σαΐνια τι να σας λέω, βουλωμένο γράμμα διαβάζουν, ψάχνουν για μια καλοφτιαγμένη σκουρομάλλα κοπέλα και επειδή στη χώρα τους οι γυναίκες είναι κουκουλωμένες απ' τη κορφή έως τα νύχια , έχουν την εντύπωση ότι όλες είναι ίδιες, έλεος δηλαδή ! Εντολή έχουν πάρει από έναν ισχυρό, ωραίο,αλλά και σκληρό καλοφτιαγμένο άντρα , που ψάχνει το μπαμπά του εναγωνίως , διότι απειλείται να ανατραπεί η ισορροπία στο τόπο του αν δεν εμφανιστεί σύντομα, και υποπτεύονται ότι η σκουρομάλλα που αναφέραμε , την έχει κάνει τη λαδιά της ! Η δική μας η σκουρομάλλα είναι αθώα , αλλά είχε την ατυχία να πέσει στην αντίληψη των "πανέξυπνων", (τρομάρα τους) σούπερ πρακτόρων και θα βρει το μπελά της στα καλά καθούμενα ! Όχι απλά θα της χαλάσουν τις διακοπές της, θα της σπάσουν και τα νεύρα με τη ξεροκεφαλιά τους, ότι και να τους λέει, βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου, δεν είμαι εγώ παρεξήγηση έχει γίνει, το χαβά τους αυτοί , επιμένουν ντε και καλά στην ενοχή της ! Να δω τώρα τι θα κάνει ο ωραίος ,βάρβαρος ,ισχυρός άντρας μόλις του τη πάνε πακέτο και την αντικρίσει, θα του κοπούνε οι αγριάδες ή θα εξακολουθεί να μας το παίζει ζόρικο αγόρι ? Και τελικά τι θα γίνει με το μπαμπά του και τους άλλους που λιγουρεύονται , τη θέση , το κύρος και την εξουσία του ??? Δε σας το λέω , είπαμε να έχετε το νου σας, αν είστε πολύ τυχεροί ίσως το συναντήσετε κάπου , κορόιδο ήμουν εγώ που έκανα άνω κάτω το κόσμο για να το βρω ??? Τυχερούληδες ,πέρα δώθε στα ράφια των βιβλιοπωλείων από σήμερα !!! Άντε μπρε Καλές Γιορτές να έχουμε !!!

By : Τίτι Βάντα 

1 σχόλιο: