Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Μια βόλτα στον παράδεισο ! Μαρία Στεφάνου !

Οκ...έτοιμοι για επιβίβαση ? Προορισμός το πανέμορφο νησί μας , με τους χιλιάδες  τουριστοεπισκέπτες κάθε χρόνο , οι οποίοι πρασινίζουν απ' τη ζήλια τους , μόλις αντικρίσουν τα καταγάλανα νερά του, τα σκουρόχρωμα βράχια του, τη καλντέρα του, το μαγικό ηλιοβασίλεμα του !Στολίδι είναι μόνο του πανάθεμα τα μπόι  του για να παραφράσω το γνωστό λαϊκό άσμα, διότι του πάει χάρμα, έτσι επιβλητικό και μοναδικό που είναι. Λοιπόν στο θέμα μας τώρα. Η συγκεκριμένη κοντυλοφόρα , δε με έχει απογοητεύσει σο φαρ , σε καμία από τις ιστορίες της, οπότε δε περίμενα να το κάνει τώρα. Δε θα αναφερθώ ( καλά λίγο θα το κάνω δε βαστιέμαι) , στο σπάνιο ταλέντο της να γράφει καταπληκτικά , άσχετα ή σχετικά μεταξύ τους "είδη λογοτεχνίας" κοινωνικά, ρομαντικά, φανταστικά και να το κάνει τόσο καλά, που παθαίνω έκπληξη και ταραχή όποτε τελειώνω την ανάγνωση τους. Το Μια βόλτα στο παράδεισο (κυριολεκτικά) όσο αφορά την περιγραφή της απαράμιλλης ομορφιάς του νησιού μας, είναι εξαιρετικό, αλλά πέρα από τα μαγευτικά τοπία, έχει κι' άλλα πολλά , που αν κάτσω και τα εξιστορήσω όλα , βλέπω να εκδίδει και αφεντομουτσούνα μου βιβλίο, οπότε θα περιοριστώ  αν και με σκοτώνει τούτο, στα βασικά ! Έχουμε και λέμε : εκτός από το πρωταγωνιστικό ζεύγος μας, το οποίο πολύ το συμπάθησα και πολύ το χάρηκα το λαβ στόρι τους , υπάρχουν και άλλοι χαρακτήρες που με κέρδισαν γέλασα μαζί τους , έκλαψα, θύμωσα, αγανάκτησα, τα πήρα και στο κρανίο μερικές φορές ( άμα αντιπαθήσω χαρακτήρα αλίμονο του) έχε χάρη που με πιάνει ναυτία στο καράβι, αλλιώς θα πεταγόμουν να συνετίσω μερικούς-μερικούς! Το βιβλίο θα το αφήκετε απ' τα χέρια σας  μόνο όταν φτάσετε στη τελευταία σελίδα, με ένα μεγάλο χαμόγελο ικανοποίησης  στα χείλη σας , ευχαριστημένοι που δε χαλαλίσατε τζάμπα το χρόνο σας και τα πολύτιμα γιούρο σας, πως είναι ο εγκέφαλος μας μετά από μια γενναία δόση σοκολάτας ??? Έτσι ακριβώς καλά μου το φίλινκ ! Τούτα σας λέγω και αποχωρώ , προς το παρόν !
By : Τίτι Βάντα

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ! Εύχομαι σύντομα κι άλλα βασανιστήρια με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή